09 czerwca 2016

[Wywiad] "Ten film jest o mnie!"

Specjalnie dla gazety Twist Martina Stoessel udzieliła niesamowitego wywiadu o swoim filmie,który swoją premierę w Polsce będzie miał już 1 lipca!Jego zaletą przede wszystkim są przebojowe piosenki,które zostały nagrane przez wokalistkę z myślą o produkcji.Przebój goni na niej przebój.
Poza nie z tej ziemi utworami na potrzebę "Tini Nowe Życie Violetty" aktorzy pracujący na planie pracowali nad tańcem dłużej niż kiedykolwiek.Wszyscy chcieli,aby końcowym efektem byli zaskoczeni wierni fani serialu oraz nowicjusze,którzy będą zapoznawać się z zupełnie nowym filmem.Jesteście ciekawi,co o nim myśli główna bohaterka?


Już 1 lipca do kin trafi film "Tini Nowe Życie Violetty".Raz jeszcze zobaczysz swoich ulubieńców z serialu Disney Channel.Dowiesz się też,co tytułowa bohaterka robiła zaraz po ukończeniu szkoły.To może być przebój lata! 

Twist:Hej Martina!Niektórzy fani wciąż żałują,że serial "Violetta" się skończył.Zdaje się,że masz dla nich dobrą wiadomość?

Martina:Doskonale rozumiem tych,co tęsknią za Violettą.Ja też się do niej przywiązałam.Dlatego cieszę się,że wróciła.Wkrótce pojawi się w kinach w filmie "Tini Nowe Życie Violetty".


Twist:Co tym razem ją spotka?

Martina:Film rozpoczyna się od jej powrotu z trasy koncertowej.Violetta marzy,by spędzić trochę czasu z rodziną,ale jej menadżer upiera się,by nagrała nową płytę.Prasa się za nią ugania,a ukochany wyjeżdża.I wtedy dziewczyna uświadamia sobie,że jest nieszczęśliwa.Postanawia rzucić wszystko i wyjechać do słonecznych Włoch.Chce zastanowić się,co dalej robić ze swoim życiem...


Twist:To samo przytrafiło się Tobie,kiedy w zeszłym roku wróciłaś z trasy koncertowej i od razu zaczęłaś pracować nad albumem!

Martina:Dlatego właśnie ta opowieść jest mi tak bliska!Zresztą podobne problemy mają moi przyjaciele.Kończą jedną szkołę i nie wiedzą,do jakiej kolejnej iść.Ja po pięciu latach pracy też muszę się zastanowić,co chcę w życiu robić...


Twist:Jak pracowało Ci się na planie?

Martina:Świetnie.Zwłaszcza,że znów spotkałam się ze starą paczką.
Mercedes Lambre (czyli Ludmiła) stała się moją przyjaciółką.Jesteśmy jak siostry.W filmie "Tini Nowe Życie Violetty" pomaga mi!


Twist:Czyli warto wybrać się do kina?

Martina:No jasne.Fanom serialu na pewno się spodoba.Jest jak spotkanie z przyjaciółmi,których dawno się nie widziało i teraz mają sporo do opowiedzenia.

WYBIERACIE SIĘ NA FILM "TINI NOWE ŻYCIE VIOLETTY" DO KINA?
CO MYŚLICIE O FABULE I LOSACH GŁÓWNEJ BOHATERKI?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia