11 czerwca 2016

[Wywiad] Miranda May: "NAUCZĘ CIĘ KILKU DOWCIPÓW"

Miranda May to aktorka znana z wielu drugoplanowych roli,najczęściej występująca w "Liv i Maddie" zagrała koszykarkę i koleżankę z drużyny koszykarskiej głównej bohaterki.Aktualnie zadebiutowała jako Lou - najlepsza przyjaciółka najstarszej z rodziny Rossów na letnim obozie w serialu "Obóz Kikiwaka",w którym zobaczycie dalsze przygody Emmy,Zuri i Raviego.Specjalny pokaz pierwszego odcinka odbył się już wczoraj o 17:30,a później serial będzie emitowany od poniedziałku do piątku o 9:00 od 27 czerwca!Ekskluzywny wywiad z Mirandą May już w rozwinięciu!




Disney: Miranda, opowiedz nam o swoim najfajniejszym obozowym doświadczeniu… 

Miranda:Byłam tylko na jednodniowym obozie,więc nie mam takiego doświadczenia jak w Bunk’d,ale sporo się nauczyłam,jeżeli chodzi o rękodzieło.Poznałam wtedy wielu przyjaciół i było dużo zabawy.


Disney: Jaki program obowiązywałby na Twoim wymarzonym letnim obozie? 

Miranda:Mój wymarzony obóz odbywałby się gdzieś zagranicą,a przynajmniej w miejscu,w którym nigdy nie byłam.Może pojechałabym na letni obóz do Australii albo Irlandii,albo dokądkolwiek w Europie?O,na Hawajach też byłoby cool.
  

Disney: Czego chciałabyś uczyć jako wychowawca obozowy? 

Miranda:Przez długi czas prowadziłam stand-upy,więc prawdopodobnie mogłabym dać kilka lekcji w tym temacie.Zaczęłam,kiedy miałam 10 lat,
i chętnie podzieliłabym się swoim doświadczeniem z innymi.Pozwólcie mi nauczyć Was kilku dowcipów. 


 PODOBA WAM SIĘ WYWIAD?
BĘDZIECIE OGLĄDAĆ NOWY SERIAL DISNEY CHANNEL?

1 komentarz:

  1. Świetny wywiad, naprawdę szkoda, że tak krótki.
    Na pewno będę oglądać "Obóz Kikiwaka".
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia