18 lipca 2016

[Wywiad] "My uwielbiamy wyzwania!"

Specjalnie dla lipcowego wydania gazety "Twist" wywiad z najbardziej popularnymi aktorami wśród nastolatków.Ruggero i Karol  pewnie się nie spodziewali jak wiele serial "Soy Luna" zmieni w ich życiu.
Argentyńska telenowela zdołała już podbić serca polskich widzów.Tak samo jak płyta z największymi hitami z telewizyjnego ekranu!Jeszcze niedawno aktorzy musieli po prostu dobrze grać.Dziś wymaga się od nich,by również tańczyli,śpiewali,a nawet jeździli na wrotkach."Dla mnie było to spore wyzwanie",przyznaje Karol Sevilla,ale również Ruggero Pasquarelli nie ukrywa,że pracował dużo ciężej niż na planie "Violetty".Przez cały czas bał się,czy sprawdzi się jako wysportowany Matteo.


CIĄGLE CZEGOŚ SIĘ UCZYLI

Akcja serialu "Soy Luna" toczy się w modnym klubie Jam & Roller.Jego członkowie nie tylko doskonale jeżdżą na wrotkach,ale również świetnie śpiewają i tańczą.W ich życiu nie brakuje też miejsca na przyjaźń i miłość,a nawet na zmysłowe buziaki!Jednak to sport,a nie całusy przed kamerą,sprawiał aktorom najwięcej problemów."Przygotowania do zdjęć były naprawdę trudne.Spędziliśmy sześć miesięcy na intensywnym kursie jazdy na wrotkach.Codziennie ćwiczyliśmy,by zostać prawdziwymi profesjonalistami.Bardzo cieszę się,że wszystkim nam się to udało!",opowiada Karol.Dla niej rola w "Soy Luna" była podwójnym wyzwaniem.Kiedy rozpoczynała pracę na planie,miała czternaście lat.Musiała opuścić rodzinny dom i przenieść się z Meksyku do Argentyny,czyli na sąsiedni kontynent."To nie było łatwe.Nowy kraj,nowa praca,nowa szkoła.Na szczęście nowi przyjaciele mi w tym pomogli",przyznaje."Rodzice też mnie wspierali.Wiedzieli,jaka ważna jest dla mnie ta rola".


MARTINA STOESSEL KIBICOWAŁA IM!

Choć gwiazda serialu "Violetta" nie pojawiła się w "Soy Luna",trzymała za ten serial kciuki!"Ostatnio napisała do mnie i życzyła nam powodzenia.To bardzo miło z jej strony",zdradza Ruggero.Karol też była z nią w kontakcie."Szalałam ze szczęścia,bo od samego początku udzielała mi mnóstwa rad.Podtrzymywała mnie też na duchu i przekonywała,że na pewno sobie poradzę,bo przecież wybrano mnie spośród wielu kandydatek",opowiada.I nie pomyliła się.Już kilka dni po premierze w Argentynie Karol poczuła się jak gwiazda.Wywiady dla prasy,ludzie rozpoznający ją na ulicy,tysiące bardzo miłych wiadomości."Sprawia mi to straszną frajdę",przyznaje.Niektórzy fani pytają się nawet,czy obsada "Soy Luna" ruszy w trasę koncertową."Marzymy o tym",zdradza Ruggero."Niełatwo jest jeździć na wrotkach i jednocześnie śpiewać,ale lubimy wyzwania.Ten serial zmienił nasze życie!Wiemy już,że stać nas na wiele.Nie mogę się doczekać,kiedy podbijemy Europę!".


CHCIELIBYŚCIE,ABY OBSADA "SOY LUNA" PRZYJECHAŁA DO POLSKI?
PISZCIE W KOMENTARZACH!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia