12 lipca 2016

[Wywiad] Po prostu Simply Zosia!

Księżniczki Disneya,muzyka,marzenia i wymarzona podróż to wszystko i nawet więcej czego możecie się dowiedzieć o kolejnej z blogerek,z którą miałam przyjemność przeprowadzić wywiad.Tym razem będziecie mogli poznać bliżej Simply Zosię,dzięki jej odpowiedzią na temat jej pasji i życia codziennego.Jeśli jesteście ciekawi jak Zosia odpowiedziała na moje pytania to zapraszam do rozwinięcia!


1.Jak zaczęła się twoja historia z Disneyem?
Od najmłodszych lat oglądałam tylko bajki Disneya,były i są one jedyne w swoim rodzaju,zapewne chodzi tutaj o "magię Disneya".
2.Z jaką księżniczką najbardziej się upodabniasz?
Myślę,że nie jestem podobna do żadnej z księżniczek,ale jak już to wskazałabym Meridę,z charakteru jesteśmy do siebie bardzo podobne.
 

3.Co nakłoniło cię do założenia bloga i jaką tematykę najpierw wybrałaś?
Czytałam blogi i byłam zachwycona.Od zawsze lubiłam pisać,ale niezbyt dobrze mi to wychodziło.Nakłoniła mnie nuda,nie miałam co robić,więc założyłam bloga,dodatkowym "motorem motywacyjnym" była chęć poprawienia swoich umiejętności pisarskich i poznania ludzi.Moją pierwszą tematyką był lifestyle,robiłam różne tagi.

4.Jesteś jedną z najmłodszych blogerów Disneya.Jak radzisz sobie z prowadzeniem własnego bloga?
Czasem nie mam siły,czasu ani weny,by pisać posta,więc wpisy nie są codziennie.Powtarzam sobie,że "jak się chce to może się wszystko",trzeba tutaj dobrej organizacji.Denerwuje mnie fakt,że niektórzy myślą,że napisanie posta zajmuje 2 minuty,tym czasem to nie takie proste.

5.Jakie są twoje zainteresowania i czym się pasjonujesz?
Oczywiście blogowanie,teraz to moje główne hobby,pasja.Uwielbiam także jazdę na rolkach,teraz próbuję nauczyć się paru trików.Od zeszłego roku jeżdżę na fiszce i także sprawia mi to przyjemność.Ostatnim zainteresowaniem jest śpiewanie,nie mam do tego specjalnego talentu,ale lubię to robić i zawsze sobie coś nucę.


6.Jak zareagowali twoi rówieśnicy ze szkoły oraz rodzice na wiadomość o twoim blogu?

Rodzice nie mieli pojęcia o blogu do czasu,aż zaczęłam współpracę z Disneyem.Przyjęli to bardzo dobrze,do tej pory mi pomagają,dają rady i czytają mojego bloga.Tak samo siostra,bez niej nie dałabym rady,to dzięki niej czasem w postach są zdjęcia,jest moim prywatnym fotografem.
O "Simply Zosia" wie tylko moja klasa,dziewczyny bardzo dobrze to przyjęły,są stałymi bywalcami,zaś chłopacy...Pamiętam,gdy zaczęli mnie hejtować i hakować bloga.To było okropne,na szczęście teraz dali sobie spokój.

7.Kto jest twoim idolem i dlaczego?
Nie mam takiego idola,za którym szaleję i zrobiłabym dla niego wszystko,ale bardzo lubię Sylwię Lipkę.To pozytywna,motywująca i utalentowana osoba.
Cenię ją sobie za naturalność i charakter,wydaje się być zawsze uśmiechnięta!

8.Jakie jest twoje największe marzenie?
Moim największym marzeniem jest wyjazd do Francji,to przepiękny kraj.Wieża Eiffla,croissanty i bereciki.Takim blogowym marzeniem jest dobicie 100.000 tysięcy wyświetleń.Mam nadzieję,że jeszcze w tym roku się spełni.

9.Twój ulubiony film z dzieciństwa?
Moim ulubionym filmem z dzieciństwa jest "Narnia: Lew,Czarownica i Stara Szafa",mogę go oglądać w kółko i w kółko,a on i tak nigdy mi się nie znudzi.

10.Jaki jest twój ulubiony cytat lub motto,którym kierujesz się w życiu?
Kieruję się dwoma cytatami:
"Umiesz liczyć?Licz na siebie." i "Różnica między wygrywaniem,a przegrywaniem tkwi w nie poddawaniu się".

11.Jaką piosenkę mogłabyś słuchać godzinami?
Ostatnio hitem dla moich uszu okazała się być piosenka Sylwii Lipki - "Zapomnieć Chcę",słucham ją po 20 razy dziennie.


12.Jesteś ryzykantką,która stawia wszystko na jedną kartę czy raczej wolisz nie wychylać się poza schemat?

Zależy od sytuacji,zwykle stawiam wszystko na jedną kartę.Jednak czasami wolę nie wychylać się poza schemat.

13.Wolisz marzyć i być głową w chmurach czy raczej twardo stąpać po ziemi?
Opisuję siebie jako realistkę lubiącą marzyć.W sumie twardo stąpam po ziemi,jednak bardzo lubię marzyć.
14.Czy posiadasz autografy jakichś sławnych osób?Jeśli tak to jakich?
Posiadam autograf tylko Lodo Comello,ale już niedługo półka z autografami się powiększy.

15.Gdybyś wygrała wycieczkę do dowolnego miejsca na świecie,to który kraj lub miasto byłoby twoją wymarzoną podróżą?
Jak już mówiłam w pytaniu o marzenia chciałabym pojechać do Francji,jednak chętnie pojechałabym do USA czy Nowego Yorku.Te trzy miejsca chcę kiedyś odwiedzić.

16.Czy trudno jest ci dzielić wszystkie obowiązki z pasją?Jeśli można tak to nazwać?
Na początku połączenie szkoły z blogiem nie było dla mnie problemem.
Teraz,tak na to patrząc po końcu roku szkolnego widzę,że w zeszłym roku było o parę ocen lepiej,lecz i tak jest bardzo dobrze.Więc chyba muszę lepiej zorganizować czas.

17.Twoja pierwsza myśl,gdy dowiedziałaś się o współpracy z The Walt Disney Company Polska?
"Czy to prawdziwy Disney?Czy ktoś robi sobie ze mnie żarty?Czy naprawdę się udało?" Nie mogłam w to uwierzyć,przez cały dzień uśmiech nie schodził mi z twarzy.

18.Czy byłaś na filmie "Tini Nowe Życie Violetty"?Jeśli tak to jakie wrażenia odczułaś po wyjściu z kina i obejrzeniu nowej historii Violetty,a raczej już nowej gwiazdy Tini?
Tak,7 lipca poszłam na ten film.I wcale nie żałuję,bo był genialny,nie spodziewałam się,że będzie tak dobry.Byłam bardzo wzruszona całą historią i zadowolona z faktu,że Leonetta jest razem.


19.Miałaś kiedyś sen,który się spełnił naprawdę?
Tak miałam takie sny i to kilkukrotnie,np.śniło mi się,że jedna dziewczyna z Wattpada doda rozdział (genialne opowiadanie!) i dodała.Słaby przykład,ale ok.

Na koniec chciałabym ci bardzo podziękować za wywiad i życzyć ci szybkiego powrotu do zdrowia,ponieważ wiem,że dopadła cię choroba.
To ja dziękuję za możliwość odpowiedzenia na pytania.Dziękuję,czuję się o niebo lepiej.

PODOBA WAM SIĘ WYWIAD Z ZOSIĄ?
CZY DZIĘKI NIEMU MOGLIŚCIE POZNAĆ LEPIEJ JEDNĄ Z BLOGEREK?

3 komentarze:

  1. Świetnie się odpowiadało na pytania. Dziękuję <3
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiad. Tak samo jak Zosia kochałam, i kocham film Opowieści z Narnii. Życzę Zosii jak najlepiej i czekam na kolejny wywiad ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wywiad i rzeczowe pytania :)
    http://soylunapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia