20 lutego 2016

[DIY] Wianek według Tini!

Bardzo długo zastanawiałam się co zrobić do następnego posta zatytułowanego "DIY" i kiedy przeglądałam sobie zdjęcia Tini ze starych sesji zdjęciowych,olśniło mnie.Zobaczyłam na jej głowie śliczny wianek z białych kwiatów.Postanowiłam spróbować taki zrobić,choć ciągle wzorowałam się na tym,który znajdował się na głowie Argentynki podczas sesji zdjęciowej.Udało się i to już za pierwszym razem.Długo się głowiłam z jakich kwiatów go zrobić,ale w końcu podjęłam ta decyzję!
W dalszej części posta sami zobaczycie jaki efekt otrzymałam.



Na początku specjalnie dla was zamieściłam zdjęcia z sesji zdjęciowej Tini,abyście się dobrze przyjrzeli wiankowi,na którym próbowałam się wzorować oraz przypomnieli sobie te piękne zdjęcia.Wiemy wszyscy,że Martina uwielbia buty na koturnie i nowe stylizacje,a biały wianek dodaje jej tylko uroku.Zobaczcie sami! 





RZECZY POTRZEBNE DO ZROBIENIA WIANKU:

-nożyczki
-paczka białych lub innego koloru zwykłych serwetek (według waszego upodobania)
-opaska do włosów najlepiej zwykła
-cieniutkie druciki
-kawałek długiego materiału

WYKONANIE

1.Aby zrobić jeden kwiatek potrzebujecie 4 lub 5 serwetek,które musicie złożyć razem w harmonijkę.



2.Zgiąć uzyskaną harmonijkę na pół i na środku zamocować drucik.


3.Koniec drutu zagiąć do góry i zaokrąglić płatki kwiatka z obu stron.
4.Rozłożyć kwiatek.


5.Delikatnie warstw po warstwie odwinąć serwetkę do góry.


6.I gotowy kwiatek.


7.Do wianku potrzebujecie minimum 8 kwiatków.
8.Końcówki drucików,które pozostały przy każdym kwiatków owinąć wokół opaski tak,aby zostały umocowane i nie spadały.
9.Kiedy owiniecie kwiatkami całą do końca opaskę dla zabezpieczenia włosów,żeby się nie zaczepiały i nie wplątywały się w nie,całą opaskę owinąć kawałkiem materiału,który zabezpieczy wasze włosy i ukryje druty.

I gotowe wasz wianek z kwiatów jest gotowa!Możecie zobaczyć jaki ja osiągnęłam efekt końcowy.



SPODOBAŁ WAM SIĘ POST?
WYKONACIE TAKI WIANEK INSPIROWANY TINI ?

1 komentarz:

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia