07 lutego 2016

WYNIKI KONKURSU! Cała Reszta Nie Ma Znaczenia!

Bardzo długo czekaliście na ten post,ja przepraszam od razu,że nie mogłam podać wyników wcześniej,ale niestety byłam najpierw chora,następnie miałam przedstawienie w szkole,a pod koniec tygodnia zabawę choinkową.Ale nareszcie możecie się dowiedzieć kto wygrał książkę Lodovici Comello i kim będą te dwie szczęściary,które na pewno bardzo się stresują i przeżywają to wszystko jak każdy biorący udział w takich konkursach.Bardzo się cieszę,że tak wielu fanów ma Lodo w czytelnikach mojego bloga.Ale nie przedłużając przejdźmy do rozwinięcia!


Nie przedłużając zanim podam zwyciężczynie chciałabym powiedzieć,że wszystkie prace były wspaniałe,a ja czytając je byłam wzruszona waszymi tekstami.Wiem,że na każdych wynikach na innych blogach również tak piszą,ale ja nie kłamię i chciałabym powiedzieć,że macie duży talent i kochacie Lodo tak jak ja.Jesteście wspaniałe,ale musiałam wybrać tylko 2 zwycięzców to nie było dla mnie łatwe,ponieważ długo myślałam nad tym,ale nie martwcie się to jest pierwszy konkurs na moim blogu i na pewno nie ostatni.Niedługo pojawi się kolejny!

Zwyciężczyniami,do których wędrują 2 egzemplarze książki "Cała Reszta Nie Ma Znaczenia"
są:

Marzeniami Pisane!
oraz 
Polish Tinista!


Gratuluję zwyciężczynią i proszę o wysłanie adresu,na który mam przesłać nagrody na email juliatomaszewska256@onet.pl.I chcę również zwrócić się do tych fanek,które niestety nie wygrały.Proszę was nie poddawajcie się tylko walczcie o swoje marzenia,jeśli w tym konkursie się nie udało to trzeba próbować sił w innym.Jak to mówi Sylwia Lipka "pamiętajcie,że marzenia się nie spełniają,marzenia się spełnia"!

GRATULUJĘ ZWYCIĘŻCZYNIOM!

2 komentarze:

  1. Ojej, nie wierzę , że wygrałam!! Jaka niespodzianka...Gratuluję również drugiej zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, nie wierzę! Dziękuję bardzo! Gratuluję również drugiej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia