12 lutego 2016

[Recenzja] "Świat Cande"!

Ostatnio mogliśmy gościć w Polsce Candelarię Molfese,która przyleciała do naszego kraju w związku z promocją jej książki "Świat Cande",która miała premierę 2 lutego,a już jest bardzo popularna i chętnie czytana wśród wszystkich Molfesistas i V-lovers.Chciałabym wam choć troszeczkę w tej recenzji przybliżyć cały "Świat Cande",która jest niesamowitą i bardzo wciągającą autobiografią!Jeśli nie macie okazji jeszcze jej posiadać,to mam nadzieję,że moją opinią postaram się was zachęcić do jej kupna!


Na pewno długo czekaliście na tą recenzję i wreszcie się doczekaliście!Przepraszam,że dopiero dzisiaj,al miałam masę spraw na głowie,a przede mną ferie i dwa tygodnie poświęcone dla was i dla bloga,więc szykujcie się na dużą ilość dobrej dawki postów!A teraz zaczynam!

Okładka książki "Świat Cande" jest bardzo ładna i przyciąga uwagę od razu na fotografię Candelarii,
które aż kipi energią.A tylna okładka mówi nam o wszystkim co znajduję się w ksiązce.




Otwierając biografię sławnej Argentynki możemy zobaczyć piękne zdjęcia,które zachęcają,aby przejść dalej do kolejnej tytułowej już strony.



No to zaczynajmy!Na pierwszych stronach Cande pisze nam o swoich ulubionych daniach i o tych,których nienawidzi jeść,o śniadaniu i w końcu dalej mogę znaleźć jej przepisy,które uwielbia!


Zaczynając od tarty cebulowej,przechodzę w ulubiony deser Cande,ciasteczka Scons,które widzicie poniżej,następnie Popcakes i ciasto cytrynowe!To wszystko wygląda pysznie!\




W książce możemy znaleźć również informacje i ciekawostki takie jak "Podróże są boskie czy "Niezbędnik Śpiocha"



Historie,pomysły i zwyczaje Candelarii.


Tak zatytułowany jest kolejny "rozdział".Dowiemy się w nim wszystkiego co było na początku życia Cande jeszcze przed rolą w serialu "Violetta",będziecie mogli przeczytać o tym co myśli o niej jej mama,klanie Molfese i ciekawostkach o niej samej!Gdzie się urodziła,ile ma rodzeństwa,jej ulubione kolory i pora roku,przezwisko i znak zodiaku.




Ale czy pamiętacie,że tytuł książki brzmi:"Świat Cande Mój pamiętnik,twój pamiętnik"?
Sami możecie ją uzupełniać jak chcecie,ponieważ Cande pisząc ją zostawiła na nasz zapiski i zdjęcia specjalne miejsca.Liczy się tylko wasza kreatywność!Wpisujcie tam swoje dane innymi mówiąc "Mój profil",zdjęcia z przyjaciółkami,mamą itd.


Cande:"Co robię,kiedy nikt mnie nie widzi..."

Kiedy jesteśmy sami,robimy czasem rzeczy,na które nigdy nie odważylibyśmy się w towarzystwie.


Niektórzy ludzie nie lubią,wprost nie cierpią obrazków.Ja nie mogę bez nich żyć,gdyż dzięki nim doskonale mogę wyrazić nastrój,w jakim jestem,bez potrzeby użycia słów.


Z "Świat Cande" zaczerpnęłam i wy chyba też (jeśli posiadacie ową biografię) wiele wspaniałych rad na temat rozstania z chłopakiem,obietnic i ich dotrzymywania oraz o zazdrości,o której pisze sama Cande!


(Fryzury,stylówki i inne takie)


#Domowe sztuczki Cande,żeby mieć włosy na szóstkę!


Przejdę teraz do fryzur,które Cande osobiście uwielbia i zdradza nam jak się je robi.Zobaczcie sami!



Oczywiście w książce znajdują się jeszcze porady na temat makijażu,malowania paznokci wiele wspaniałych zdjęć i sekretów o przyjaciołach Cande,ale to już możecie sami ocenić jak wam się podoba reszta dodatków.


Trochę selfie na do widzenia.Moja najlepsza mina...


 Tak jak w "Świat Cande" tak i ja kończę i dziękuję Wydawnictwu Rebis,dzięki,któremu mogłam zrecenzować wam tą wspaniałą autobiografię Candelarii,która jest wspaniała i dzięki niej mogę poznać samą Cande!

Książkę "Świat Cande" oceniam na 10/10,ponieważ jest wspaniała i wciągająca oraz mogę z niej nie tylko się dowiedzieć wszystkiego o Cande,ale też uzupełnić ją własnymi notatkami,zapiskami i zdjęciami.

CO MYŚLICIE O "ŚWIAT CANDE?
POSIADACIE OWĄ KSIĄŻKĘ?

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie moge kupic ta ksiazke w jakim stronie internetowej kupic mozna ta ksiazke bo ja zadnym sklepie internetowej nie moge znalesc prosze pomuc mi

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje ci ze mi powiedzilac

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia