12 lutego 2016

Jestem już z wami okrągły rok!

Dokładnie rok temu 12 lutego 2015 roku postanowiłam założyć bloga o serialu "Violetta".Bardzo długo się wahałam nad tą decyzją,która była dla mnie światełkiem w tunelu i początkiem odkrycia mojej pasji i robienia tego co kocham.Pierwsze nie byłam pewna tego co robię,ale potem zrozumiałam,że podjęłam bardzo dobrą decyzję i teraz wiem,że to było marzenie,którego wtedy nie odkryłam.Piszę tego posta dość późno,ponieważ bardzo długo myślałam co wam napisać i postanowiłam zrobić tego posta prosto z serca!


Specjalnie upiekłam na tą okazję ciasto cytrynowe według Cande,które niedługo pojawi się w poście kulinarnym na blogu.A teraz chciałabym serdecznie podziękować,że jesteście ze mną już rok i czytacie moje posty z chęcią.Bez was nic,by mi się nie udało.Nie jestem jakąś wybitną kucharką,ale próbowałam się postarać,aby ładnie wyglądało i oczywiście było smaczne.



Zaczęło się od serialu "Violetta",który kocham,następnie w sierpniu postanowiłam dodać tematykę Disneya,a teraz mija rok od założenia mojego bloga,który pnie się coraz wyżej.Dziękuję za waszą obecność,każdy komentarz,opinie i za WSZYSTKO!Odkryłam moją pasję i spełniam moje marzenie,a wy mi w tym pomagacie.

DZIĘKUJĘ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia