05 sierpnia 2016

Sofia Carson - Una Flor

Ostatnio,gdy szukałam jednej z moich ulubionych piosenek Disneya natrafiłam przypadkowo na ciekawy utwór wykonywany przez Sofię Carson.Powiedzmy szczerze,gdybym nie przeglądała różnych filmików na YouTube to nie byłabym po prostu sobą.No właśnie przejdźmy do sedna posta.Na kanale Sofia Carson Fans zauważyłam zupełnie mi nieznaną piosenkę artystki,którą uwielbiam z jednorazowej roli w serialu "Austin & Ally" oraz filmu "Następcy".Utwór "Una Flor" po przetłumaczeniu oznacza "Kwiat" i jest śpiewany w języku hiszpańskim,ponieważ gdybyście jeszcze nie wiedzieli Sofia jest w połowie Kolumbijką i Amerykanką.Jeśli chcecie posłuchać ślicznego głosu artystki to zapraszam do dalszej części posta!


SOFIA CARSON - UNA FLOR




Według mnie kiedy Sofia Carson śpiewa jakieś piosenki w języku hiszpańskim tak jak ta powyżej jej głos jest nieskazitelny,delikatny i bardziej dokładny.Nigdy nie miałam okazji posłuchać artystki w wersji latynoskiej,dlatego ta piosenka tak bardzo mi przypadła do gustu.



JAK OCENIANIE PIOSENKĘ "UNA FLOR"?
PISZCIE W KOMENTARZACH!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia