28 sierpnia 2016

[Recenzja] Gwiazda rocka - lalka Sage

Wielką niespodzianką była dla mnie lalka Sage z nowego serialu "Star Darlings: Życzenia do spełnienia",
który jest emitowany tylko na Disney Channel od 22 sierpnia.Pewnie,niektórzy nie zdziwili się zbytnio,gdy dowiedzieli się,że motywem przewodnim będą marzenia,ponieważ wciąż się o nich ciągle mówi i pisze,ale są to tylko one lub aż.Powiedzmy sobie szczerze bez nich życie może być szare i nijakie,a z nimi wszystko staje się kolorowe oraz szczęśliwsze.Jedną z gwiazd,które spełniają takowe wszystkie marzenia jest postać
Sage - bardzo energiczna,ciekawa świata,odważna i silna dziewczyna nie przestająca uszczęśliwiać innych dookoła.W tym gronie znalazłam się również ja,ponieważ,dzięki Disney Polska dzisiaj mogę ją dla was specjalnie zrecenzować i przedstawić lalkę osobiście.Zapraszam do rozwinięcia posta!


Pierwsze słowo,które wypowiedziałam,gdy zobaczyłam lalkę Sage z serialu "Star Darlings: Życzenia do spełnienia" w moich rękach to było duże WOW!Wiem,że jest ona specjalna i jedyna w swoim rodzaju według mnie,ponieważ takowe egzemplarze nie są jeszcze dostępne w sprzedaży w Polsce.Lalka na żywo wygląda jeszcze ładniej niż na zdjęciach.Po długim odpakowywaniu i odwiązywaniu Sage,która była mocno przymocowana do pudełka (co jest dużym plusem,ponieważ podczas podróży nie została uszkodzona itd.) mogłam w końcu ocenić ją i zobaczyć wszystkie jej zalety.


Od razu największą moją uwagę przyciągnęły długie i pofalowane fioletowe włosy z różowo - srebrnymi pasemkami i spiętymi z przodu warkoczykami,ale również oczy,które są szklane w środku,a nie namalowane na twarzy czego nie lubię,gdyż bardzo szybko się zbywają lub uszkadzają.Sage jest ubrana w fioletową sukienkę z tiulem oraz falbanami na dole,leginsy przystrojone paskami i gwiazdkami,których nie mogło również zabraknąć w stroju,fioletowe buciki,naszyjnik i opaskę na włosy.Pierwszy raz szczerze stwierdziłam,że lalka jest bardzo podobna do swojej postaci z serialu "Star Darlings",bo na pewno znacie takie uczucie,gdy kupowaliście różne zabawki,które w żadnym stopniu nie przypominały tych z filmów lub telenowel.Tym razem było zupełnie inaczej.


Do lalki Sage Starling dołączona została plakietka z dowodem tożsamości.

  1. Imię: Sage Starling
  2. Urodziny: 1 grudzień
  3. Magiczny kryształ: Lavenderite

Odczytując go możemy dowiedzieć się paru nowych rzeczy o jednej z głównych bohaterek i członkiń zespołu muzycznego,do którego należą Sage,Scarlet,Leona,Libby oraz Vega,a jedną z piosenek zaliczających się do ich repertuaru jest utwór "Wish Now" czyli w polskiej wersji "Czego pragniesz" wykonującą przez Sylwię Lipkę.Każda z 12 magicznych postaci ma swój własny talizman,którego nie mogło zabraknąć również w pudełku pod postacią pierścionka,lecz nie dla lalki Sage,ale właśnie dla jej posiadacza.


"Życzenie spełnia się tylko,gdy uwierzysz w nie..." Jeśli takim życzeniem i marzeniem byłaby lalka Sage z serialu "Star Darlings: Życzenia do spełnienia" to mogę wam szczerze powiedzieć,że bez wahania chciałabym je spełnić,ponieważ podsumowując oceniam ją na 9/10 pod względem wszystkiego!I pamiętajcie zawsze możecie marzyć i śnić tylko o tym czego chcecie,ponieważ wasze życzenie się właśnie spełnia!

JAK OCENIACIE LALKĘ SAGE?CO MYŚLICIE O RECENZJI?
PISZCIE W KOMENTARZACH!

3 komentarze:

  1. Sage jest moją ulubioną postcią ze "Star Darlings" <3 Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę, że masz ją w posiadaniu. Świetna recenzja!
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Sagę,choć najbardziej lubianą przeze mnie postacią jest Piper.Lalka jest wykonana naprawdę świetnie,zresztą tak jak recenzja ;)
    tinistoesselpol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja i bardzo ładne zdjęcia. Fajne efekty. Swoją lalkę już mam i jest to Saga. Uwielbiam ją! ;-)

    violettakochammuzykapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia