14 sierpnia 2016

[Wywiad] Poznaj mnie lepiej!

Sprawdzając jak zwykle codziennie moją skrzynkę pocztową natrafiłam się na mail od Yulia Onet,która jest właścicielką bloga "All You Need to Disney".Okazało się,że ta oto blogerka za propozycją jednej z czytelniczek postanowiła przeprowadzić ze mną wywiad.To było zaskakujące i niesamowite,ponieważ jeszcze nikt ze mną nie przeprowadzał żadnego wywiadu.Z przyjemnością się zgodziłam i zaczęłam odpowiadać na zadane mi pytania z uśmiechem na warzy i wielkim entuzjazmem.Julia prowadzi na swoim blogu serię wywiadów z blogerami,podobnie jak to robię ja sama.Jeśli chcielibyście poznać mnie lepiej i przeczytać o mojej pasji,zainteresowaniach i historii z Disneyem to zapraszam do rozwinięcia,gdzie będzie podany link do wywiadu ze mną.



Już po pierwszych komentarzach pod postem Julii uśmiech sam malował mi się na twarzy,ponieważ nie miałam zielonego pojęcia o tym,że wśród moich czytelników,ktoś naprawdę chciałby przeczytać wywiad ze mną.Bardzo dziękuję za możliwość odpowiedzenia na tak fantastyczne pytania,które bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły.Nie przedłużając odsyłam was do linka poniżej.

LINK DO WYWIADU - TUTAJ


ZAPRASZAM DO WYWIADU!
W KOMENTARZACH MOŻECIE PISAĆ CZY WAM SIĘ SPODOBAŁ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia