18 sierpnia 2016

[Wywiad] "Spełniło się jedno z moich największych marzeń"

Poznaj Karol Sevillę odtwórczynię roli Luny Valente - dziewczyny z Meksyku,której życie staje do góry nogami,gdy wraz z rodziną przeprowadza się z pięknego Cancun do stolicy Argentyny - Buenos Aires.Tam odkrywa tor wrotkarski Jam & Roller i zdaje sobie sprawę,że może na nim połączyć swoje dwie wielkie pasje - jazdę na wrotkach i taniec.W wywiadzie jeszcze lepiej poznacie samą Karol i szczegóły jej pracy na planie do serialu "Soy Luna".Zapraszam do rozwinięcia posta!



Gdy Karol po raz pierwszy otrzymała zaproszenie na casting do nowego serialu Disney Channel,nie znała jego fabuły.Wiedziała tylko,że będzie musiała grać,śpiewać,tańczyć i jeździć na wrotkach.Casting odbywał się w Meksyku,trwał dwa dni i był podzielony na etapy.Podczas pierwszego sprawdzano umiejętności taneczne i jazdę na wrotkach,a w drugim etapie - grę aktorską i śpiew.W kolejnym tygodniu Karol dostała się na przesłuchanie końcowe w Buenos Aires,gdzie poznała innych członków obsady serialu.Nie wiedzieli oni jeszcze wtedy,że dostali te role!

"Byłam w domu,gdy zadzwonili do mnie pracownicy argentyńskiego biura Disneya.Nie tylko zaprosili do obsady,ale także zaoferowali główną rolę!To była najwspanialsza rzecz,jaka mnie w życiu spotkała..Ze szczęścia nie mogłam przestać płakać!"


Karol z miejsca przyjęła propozycję i pobiegła pakować walizki do Buenos Aires.Niebawem miały zacząć się próby.Warsztaty przed rozpoczęciem zdjęć odbywały się codziennie przez sześć godzin.członkowie obsady brali lekcje śpiewu,tańca,aktorstwa i jazdy na wrotkach.Temu ostatniemu elementowi Karol poświeciła najwięcej czasu.Jazda na wrotkach nigdy nie była jej mocną stroną.Prawdę powiedziawszy,
podczas przesłuchania potrafiła niewiele więcej,niż tylko utrzymać równowagę.



Warsztaty przed rozpoczęciem zdjęć odbywały się codziennie przez sześć godzin. Członkowie obsady brali lekcje śpiewu, tańca, aktorstwa i jazdy na wrotkach. Temu ostatniemu elementowi Karol poświęciła najwięcej czasu. Jazda na wrotkach nigdy nie była jej mocną stroną. Prawdę powiedziawszy, podczas przesłuchania potrafiła niewiele więcej, niż tylko utrzymać równowagę.

"Codziennie poświęcałam cztery godziny na naukę jazdy na wrotkach.Na początku nauczyłam się trzymać równowagę i jeździć tyłem,a następnie zaczęłam stosować bardziej zaawansowane techniki.Ostatnim etapem była nauka tańca na wrotkach.Ten element nie zajął mi dużo czasu,ponieważ nie bałam się upaść lub się wygłupić.Po każdym upadku wstawałam i próbowałam jeszcze raz.Mieliśmy wspaniałych trenerów,którzy podchodzili do nas z wielką cierpliwością.Dzięki temu nauka była czystą przyjemnością".


Karol niezwykle miło wspomina okres przygotowawczy. Nauczyła się nowych rzeczy, zwłaszcza jazdy na wrotkach, oraz udoskonaliła swoje umiejętności aktorskie, taneczne i wokalne. Miała także okazję poznać pozostałych członków obsady serialu i trenerów.

"Wspaniali ludzie i praca z nimi w Cancun i Buenos Aires sprawiają,że każdy dzień jest wyjątkowy.Jestem bardzo szczęśliwa,jednak najwspanialszą chwilą był pierwszy dzień na planie filmowym".


Luna Valente jest niezwykle ambitna i wytrwale dąży do realizacji swoich celów i marzeń.Jest także bardzo miła i dobra.Ważni są dla niej przyjaciele i rodzina,których bardzo kocha.Ale czy istnieją podobieństwa między nią,a Karol?

"Jesteśmy do siebie bardzo podobne.Ma wielkie marzenia i usilnie dąży do ich realizacji.Jest także bardzo wrażliwa i zawsze pomaga innym w potrzebie.Nie jesteśmy jednak identyczne.Luna czasami łatwo się denerwuje,a niekiedy bywa nieśmiała,Ja taka nie jestem".


Poza planem filmowym i salą treningową Kaol uwielbia słuchać muzyki,szczególnie Beyonce i Katy Perry,które są jej źródłem inspiracji.Zapytaliśmy Karol,jak lubi spędzać sobotnie popołudnia.

"W Soboty najchętniej śpię do późna i spędza resztę dnia w pidżamie.Jestem domatorką.W domu się odprężam,czytam,słucham muzyki,uczę się tekstu na plan zdjęciowy i oglądam filmy z rodziną lub przyjaciółmi.Szczególnie lubię spędzać czas z moją mamą".



JAK MYŚLICIE CZY KAROL PRZYPOMINA LUNĘ?
PODOBA WAM SIĘ WYWIAD PRZEPROWADZONY PRZEZ DISNEYA?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia