24 sierpnia 2016

Zacznij szkołę z Disneyem!

Przeglądając YouTube zostałam zalaną ogromną falą filmików z serii #Backtoschool,ponieważ każdy Youtuber ten rozwijający się lub dopiero zaczynający przygodę ze swoim kanałem nagrywa filmiki pokazując przybory szkolne,które zakupił oraz wiele innych rzeczy związanych z wielkim powrotem do szkoły.Czas mija nieubłaganie,dopiero zaczynał się lipiec,a tu już wrzesień,niektórzy mówią,że to czyste szaleństwo,lecz za każdym razem jest tak samo,tak jakbyśmy nie mogli się nacieszyć tymi dwoma miesiącami,które powoli się kończą.Ale mam dla was specjalny post mający na celu pomóc wam przygotować wyprawkę,gdzie znajdziecie plecaki,zeszyty i przybory.Zapraszam do rozwinięcia!


Nawet nie wiem jak zacząć,ponieważ mam pustkę w głowie.Może tak?

Osobiście mam już wszystko zakupione do szkoły przed wrześniem,ale znam większość osób,które nie wiedzą się jak się za to zabrać lub po prostu jeszcze nie chcą zacząć przygotowywać wyprawki tylko cieszyć się tym ostatnim tygodniem wakacji,który nam pozostał.Poniżej znajdziecie parę moich propozycji w sklepach,gdzie sama robiłam zakupy lub dane oferty mnie bardzo zaciekawiły i się spodobały.Zaczynajmy!

BIEDRONKA

Mówiąc szczerze to ja z tego sklepu mam większość rzeczy potrzebnych do szkoły.Wszystkie zeszyty mają niesamowity i oryginalny wygląd zarówno zewnątrz jak i wewnątrz.W Biedronce możecie również znaleźć przybory szkolne np.pisaki,kredki,linijki,bloki kolorowe,notatniki i wiele więcej innych rzeczy.Cytaty motywacyjne,śmieszne napisy,rysunki miast,kwiatów i czego tylko będziecie chcieli,ale musicie się śpieszyć,ponieważ promocja się kończy z upływem sierpnia lub o wyczerpania zapasów.



DERFORM

Firma Derform również oferuje nam cały zestaw do szkoły dla dziewczyn oraz chłopaków z różnych seriali i filmów Disneya.Od "Soy Luny",aż po "Star Wars".Zestawy wydają się być bardzo kolorowe i rozmaite,gdybym była nieco młodsza sama kupiłabym sobie taki plecak.
Ogółem ceny na stronie internetowej nie są podane,więc ten podpunkt niestety nie będzie zawierał cen produktów.




BRYTYJKA.PL

Strona Brytyjka,pl polecana już przez wielu blogerów zyskała dość dużą popularność,jeśli chodzi o plecaki,torebki i portfele.Przeglądając ich ofertę natrafiłam się na świetne tornistry oraz torby bawełniane,
które zaskoczyły mnie swoim wglądem w stylu Disneya.

PLECAKI

DLA DZIEWCZYN

Plecak skórzany DELUXE Mouse Ears                                      Biały plecak Disney Mini Mouse
139,90 zł                                                                                    99,90 zł


DLA CHŁOPCÓW

Plecak Vintage Skórzany Kapitan Ameryka                                Niepowtarzalny plecak Star Wars
99,90 zł                                                                                      Z 129,90 zł przeceniony na 99,90 zł











TORBY BAWEŁNIANE

Torba bawełniana Eko Bag Batman                                           Torba bawełniana Eko Bag Star Wars
14,90 zł                                                                                    14,90 zł











JAK WAM SIĘ PODOBA POST?
CHCECIE KOLEJNY Z SERII #BACKTOSCHOOL?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia