26 sierpnia 2016

Najpiękniejsze krajobrazy w filmach Disneya!

Każdy w swoim życiu musiał oglądnąć chociażby jeden film produkcji Disneya,który zabrał nas do innego świata.Czy to Pocahontas,Arystokraci lub Zakochany Kundel.Ja,gdy byłam jeszcze małą dziewczynką uwielbiałam wcielać się w rolę Kopciuszka lub Śpiącej Królewny i przebierać się za nią,ponieważ w każdej z nas drzemie prawdziwa i niepowtarzalna księżniczka.Książę z bajki,czarny charakter,ogromny zamek i piękne krajobrazy i efekty sprawiające,że przenosiliśmy się w to miejsce,co główni bohaterzy ulubionej animacji.Dzisiaj w poście zobaczycie kilka ślicznych widoków prosto z ekranu danego filmu Disneya.Ciekawe czy pamiętacie?



"Pocahontas"


"Kraina Lodu"



"Zaplątani"



"Atlantyda - Zaginiony ląd"


"Odlot"


"Merida Waleczna"


"Księżniczka i żaba"


KTÓRE ZDJĘCIE NAJBARDZIEJ WAM SIĘ PODOBA?
MACIE SWÓJ ULUBIONY FILM DISNEYA Z DZIECIŃSTWA?

1 komentarz:

  1. Podobnego posta jeszcze nie widziałam! :) Uwielbiałam i uwielbiam "Pocahontas".
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia